Isnin, 1 Jun 2009

Rebutlah Peluang Perniagaan Putu Piring Berkonsep Kiosk



Dari Meja Pengasas My First Kiosk Program

Assalamualaikum Tuan dan Puan

Nama Saya Mohamad Hambami Mohamed Noor merupakan pengasas Program My First Kiosk ingin berkongsi perniagaan Kiosk Putu Piring Kepada Sesiapa yang berminat . Buat Pengetahuan semua saya berpengalaman dalam Perniagan putu piring lebih kurang 10 tahun . Oleh itu saya bercadang hendak membantu para belia mahupun pekerja yang telah diberhentikan kerja untuk menceburi dalam bidang perniagaan yang berkonsepkan Kiosk. Oleh itu saya sedang mencari sesipa yang berminat untuk memulakan perniagaan dengan Modal yang tidak berapa tinggi . Cetusan ini adalah untuk memastikan generasi belia dapat menimba peluang dalam perniagan putu piring yang terbukti mendapat sambutan .
Oleh itu saya mengharap sesiapa yang berminat untuk menyertai Program ini di minta menghubungi saya.

013-4220989

Terimakasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan